cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

اینجا مثل یه کافست.فیلم و سریالای مورد علاقمو معرفی و نقد میکنم و باهم راجبش گپ میزنیم.اگه دوست داشتین شما هم به ما بپیوندین:)

سریال پنت هاوس یه سریال واقعا همه چیز تمومه.تا الان فقط فصل یکش کامل اومده و فصل دومش در حال پخشه (این سریال 3 فصله).

داستان سریال از جایی شروع میشه که اوه یون هی که که با دخترش به رونا زندگی می کنه تصمیم میگیره از هر راهی که شده وارد کاخ هرا بشه که یجورایی کاخیه که ثروتمند ترین ها توی اون کاخ زندگی میکنند.توی این سریال جنگ ساکنین کاخ هرا رو میبینیم که بچه های نوجوون کاخ رو هم درگیر میکنه.جنگی که با خیانت و قتل و توطئه... طعم دار شده و زیبایی سریال رو دوچندان کرده.

توی این سریال هیچکس معصوم نیست.حتی اون شخصیت هایی که فکر می کنیم فرشته ان جنبه های شیطانی دارن که در طول سریال رونمایی می کنند.خوبی این سریال اینه که هیچکس شیطان کامل یا فرشته کامل نیست.هرشخصیت مثبتی ویژگی های ترسناک و خطرناک داره و هر شخصیت منفی هم روزی نیمه ی خوبی از وجودشو نشون میده یا اینکه می فهمیم دلیل پشت کارای بدش گذشته سخت یا خانواده بدش بودن و یجورایی میتونیم درکشون کنیم و حتی یه جاهایی باهاشون همدردی کنیم.اینم بگم که این سریال رومنس زیادی نداره و دیدنش یه اعصاب خیلی قوی میخواد.

خیلی ها این سریال رو با اسکای کسل و ... مقایسه می کنن اما به نظر من اصلا اینطور نیست و میتونم بگم که این سریال رو من خیلی بیشتر پسندیدم.

معرفی کاراکتر ها:

اوه یون هی:زنی که که گذشته خیلی سختی داشته و شوهرش در حین خیانت بهش از یه بلندی میفته و میمیره.همه کاری برای خوشبختی دختر یعنی به رونا می کنه و نمی خواد که دخترش گذشته ی خودش رو دوباره تجربه کنه و برای مانع این اتفاق شدن از انجام هیچ کاری ابایی نداره.

شیم سو ریون:میتونم بگم این زن معصوم ترین فرد کاخ هراست.به جرئت می تونم بگم که این زن نماد قدرت و انتقام گیریه.جری دشمناشو ناکار می کرد که خودشونم میموندن از کجا خوردن.

چئون سو جین:یه مار به تمام معنا .این زن خیلی بد جنس و رو مخه.هم خودش و هم دخترش.اما همونطور که گفتم دیوونه بازی های اینم به خاطر گذشته و خانواده کمال گراش بوده و اینکه همش مقایسه میشده با خواهرش.

جودانته:یه مرد عوضی و هوس باز که از قضا شوهر شیم سوریونه و بابای سوک هون و سوک کیونگه.

مین سول آه:این دختر که هیچی از زندگی نفهمید و همه جور بلایی سرش آوردن.با اینکه چند قسمت بیشتر توی فیلم نبود اما زندگیش داستان اصلی فیلمو تشکیل داد.همه چیز از مرگ مین سول آه شروع شد ...(اسپویل نیست اینایی که گفتمو توی دو سه قسمت اول میبینید)

خلاصه که از دیدنش اصلا پشیمون نمیشید.

فصل اول این سریال 21 قسمت حدودا 70 دقیقه ای به کارگردانی Joo Dong Min و نویسندگی Kim Soon Ok هست و ستارگانی مانند لی جی آه ، کیم سویئون،اییوجینه،اوم کی جون و.... در آن هنرنمایی کرده اند.

نظرات (۱)

بسیارعالی بود.لذت بردم. چقدر قشنگ و کامل توضیح داده بودید. 

پاسخ:
خواهش میکنم. خوشحالم که مورد پسندتون واقع شده (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی