cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

اینجا مثل یه کافست.فیلم و سریالای مورد علاقمو معرفی و نقد میکنم و باهم راجبش گپ میزنیم.اگه دوست داشتین شما هم به ما بپیوندین:)
دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ

آقای ملکه

فقط میتونم بگم که سریال آقای ملکه فوق العادست.خوبی این سریال رو حتی نمیتونم با کلمات توصیفش کنم.حتی اگه سریال رو ندیده باشید هم اسم این سریال جذبتون میکنه.

خلاصه: این سریال داستان یک مردیه که توی کاخ آبی سرآشپزه و خیلی ماهره تو کارش.البته آشپزی تنها کاری نیست که بونگ هوان توش کاربلده.اون یه ویژگی دیگه هم داره و اونم اینه که خیلی دخترباز و هوس بازه.یه روز بونگ هوان از بالکن یه خونه که ارتفاع خیلی زیادی هم تا زمین داره پرت میشه تو استخر و سرش ضربه میخوره.به همین خاطر روحش وارد جسم یه ملکه تو دوران چوسان میشه.بونگ هوان وقتی که به هوش میاد میبینه که تبدیل به زنی شده که دو روز دیگه قراره همسر امپراطور بشه.بونگ هوان اول میترسه و میخواد برگرده به زمان خودش اما کنجکاو میشه که چه بلایی سر کیم سویونگ(اسم ملکه ای که الان روح بونگ هوان داخل بدنشه) واقعی اومده؟

هرچقدر که میگذره آقای ملکمون بیشتر با راز های تاریک توی قصر و دربار آشنا میشه و میفهمه که هرکسی هر چقدرم که معصوم به نظر برسه توی اعماق قلبش رازهایی رو پنهون کرده که هیچکس نمیدونه....

من با هرثانیه ی این سریال خندیدم.به نظرم هیچکس نمیتونست به جای بازیگرای اصلی خود سریال باشه و انقدر خوب بازی کنه.اما به نظر من این سریال با اینکه خیلی کمدی بود مفاهیم عمیقی پشتش داشت و نباید بهش سطحی نگاه کنیم.من واقعا فکر نمیکردم که انقدر خوب تموم بشه سریالش  و خیلی میترسیدم که غمگین تموم بشه اما الان کاملا از پایان سریالش راضیم.خیلی هم دلم برای سریالش تنگ میشه.به نظرم درحال پخش دیدن این سریال یکی از درست ترین تصمیماتم توی نحوه سریال دیدن بود.

این سریال محصول کره جنوبیه و به نویسندگی Park Kye Ok و کارگردانی Yoon Sung Shik در 20 قسمت حدودا 70 دقیقه ای ساخته شده.ژانر این سریال کمدی-تخیلی-تاریخی-درام-عاشقانه هست و ستارگانی مانند شین هه سان و کیم جونگهیون در ان هنرنمایی کرده اند.

من این سریال  رو بدون اسپویل معرفی کردم اما در اینده حتما نقدش رو هم قرار میدم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی