cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

اینجا مثل یه کافست.فیلم و سریالای مورد علاقمو معرفی و نقد میکنم و باهم راجبش گپ میزنیم.اگه دوست داشتین شما هم به ما بپیوندین:)

سلام من امروز میخوام یک سریال فوق العاده زیبا رو معرفی کنم که با دیدنش چشماتون مثل این اموجی قلبی میشه😍.

سریال مشکلی نیست خوب نباشی به کارگردانی park shin woo و نویسندگی jo yong که ستاره هایی مانند سئو یه جی و کیم سوهیون در آن نقش آفرینی کرده اند سریالی بسیار مهیج و زیبا با ژانر درام،کمدی ، عاشقانه ، روان شناختی است .

داستان از آنجایی شروع می شود که کو مون یونگ(سئو یه جی) و مون کانگ ته ( کیم سو هیون ) پس از سال ها همدیگر رو ملاقات می کنند در حال که کومون یونگ یک نویسنده ی کتاب کودک است و مون کانگ ته به عنوان  پرستار در یک بیمارستان روانی مشغول به کار است.

کومون یونگ یه دختر گستاخ و جسور است که از اختلال جامعه گریزی رنج می برد.کو مون یونگ بچگی خیلی سختی داشته است و همیشه در زندگی اش تنها بوده است.از طرفی مون کانگ ته یک برادر دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است و به اوتیسم مبتلاست.مون کانگ ته هم بچگی خوبی نداشته است و کار مون کانگ ته بعد از قتل مرموز مادرش سخت تر هم شده است چرا که مجبور بوده مسئولیت برادرش را نیز بر عهده بگیرد.

مون سانگ ته که برادر مون کانگ ته است به اوتیسم مبتلاست.به نظر من بازیگر این نقش به خوبی توانسته از پس این نقش بربیاید و دنیا را از دید یک اوتیسمی به ما نشان داده است.

سریال با یکی از داستان های کومون یونگ شروع می شود و می توان گفت که داستان های کومون یونگ در این سریال و دیالوگ های این سریال حتی از یک کتاب روانشناسی هم بیشتر حال روحی ما را خوب میکند.من که عاشق تک تک داستاناش بودم و در ادامه کومون یونگ و مون کانگ ته زخم های یکدیگر را بهبود می بخشند و .....

این سریال محصول کره جنوبی است و 16 قسمت حدودا 70 دقیقه ای دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی