cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

cafe drama

این وبلاگ رو یه کافه ی کوچیک برای نقد فیلم و سریال ها در نظر بگیرید

اینجا مثل یه کافست.فیلم و سریالای مورد علاقمو معرفی و نقد میکنم و باهم راجبش گپ میزنیم.اگه دوست داشتین شما هم به ما بپیوندین:)

من  مطمئنم که همه این سریال رو دیدن.عاشقان ماه 

من اوایل جرئت نمیکردم که این سریال رو ببینتم چون که همه  می گفتند که خیلی غمگینه اما بعد از دیدنش پشیمون شدم که چرا زودتر این سریال فوق العاده رو ندیدم. مطمئنم که همه مون کلی با این سریال اشک ریختیم و کلی باهاش خاطره داریم .

بگذریم... این سریال داستان دختری به اسم ها جین هستش که به قولی خیلی بد شانس و بد بخته .یک روز که ها جین سعی داشته یه بچه رو از غرق شدن نجات بده اتفاقی به زمان گذشته و دوران گوریو میره و میفهمه که اونجا اسمش هه سو است و با چند شاهزاده هم آشنا و دوست می شه.هه سو اون اوایل از شاهزاده هشتم خوشش میاد چونکه خیلی کمکش میکرده اما از قسمت های بعد عشقی حقیقی و زیبا را با شاهزاده چهارم تجربه می کند.وانگ سو، شاهزاده چهارم که در بین مردم آن زمان به سگ گرگی معروف بوده چرا که خیلی جسور و خونخوار و ترسناک بوده و به خاطر زخمی که روی صورتش بده از طرف همه طرد شده و در باطن بسیار غمگین است.

به نظر من به طور کل میشه این سریال رو به دو قسمت تقسیم کرد.یکی 10 قسمت اول که از خنده دلدرد میگیرید و یکی هم 10 قسمت دوم که از گریه چشم درد میگیرید.(من خودم سر این سریال دو بسته دستمال کاغذی مصرف کردم)

این سریال به کارگردانی کیم کیو تائه و نویسندگی جو یون یانگ در 20 قسمت حدودا 80 دقیقه ای و در ژانر درام ،فانتزی،تاریخی و عاشقانه و با هنرنمایی ستاره هایی چون آیو و لی جونگی ساخته شده است.

 

*هشدار اگر این سریال رو ندیدید از اینجا به بعد رو نخونین چون حاوی اسپویل  است* 

 

 

 

 

 

من واقعا نمیدونم مشکل کارگردان با کاراکتر ها چی بود.اولش که 9 ضلعی عشقی درست کرد و همه ی مردای تو فیلم حتی خود پادشاه هم عاشق هه سو شده بودن.پادشاه که می خواست باهاش ازدواج کنه. بعدش هم که بکهیون و زنش رو کشت و هه سو هم انواع و اقسام شکنجه ها رو تحمل کرد.البته در مورد پایانش لازم به ذکر هستش که اگر هه سو و وانگ جونگ به هم میرسیدن تاریخ عوض می شد. به نظر من با اینکه این سریال به طرز فجیعی غمگین بود اما خوب از نکات مثبتش میشه به این هم اشاره کرد که برخلاف اکثر سریال های تاریخی کره که توی دوران چوسان است این سریال توی دوران گوریو بود و خوب خیلی از سریال هایی که تاریخی هستن آخرش تا حدی با تاریخ واقعی مغایرت داره اما این سریال تهش اتفاقی که باید افتاد و به نظر من خیلی منطقی تموم شد و مثل بقیه ی سریال ها هه سو وقتی به دنیای خودش برگشت همزاد وانگ سو رو پیدا نکرد و این سریال مثل بقیه به خوبی و خوشی تموم نشد و به نظر من همین متفاوت بودن و غمگین بودنشه که باعث شده جایگه ویژه ای داشته باشه تو قلبهامون.من خودم از موقعی که این سریال رو دیدم تا حالا منتظر فصل دومش هستم اما متاسفانه فصل دومی در کارنیست چونکه این سریال با این که خیلی توی کشور های خارجی طرفدار داشته متاسفانه نتونسته توی کره ریتینگ خوبی بیاره و کارگردان هم به همین دلیل قصد ساخت فصل دومش رو نداره.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی